Motorové a elektrické lokomotivy
Kyšperecká galerie:
Železniční galerie:
-
- Posunovací službu v areálu depa Letohrad od r.1970 zajišťovala lokomotiva T212.075
- Lokomotiva T466.2077 s panem Arnoštem Středou na podzim 1978
- Lokomotiva T444.0041 v depu Hradec Králové 7.května 1980
- Lokomotiva T466.0089 byla v r.1976 nasazena na posun
- U mechanického návěstidla hlásky Lanšperk zastavil T466 .0265 r. 1980
- T444.0287 zachycená 27.února 1987 v Ústí nad Orlicí
- Osobní soupravu z Doudleb odvážela 17.března 1980 lokomotiva T444.0271
- Ve zkušebním nasazení se v Kostelci nad Orlicí 4.června 1985 objevila T466.0174
- Na posunovací záloze v Týništi nad Orlicí 10.ledna 1984 lokomotiva T466.0129
- Stroj T466.0129 zapůjčený z Hradce Králové v Letohradě duben 1977
- Lanšperkem 17.listopadu 1988 projíždí stroj 742.094
- Netradiční setkání T435 .0081 s M153 .0012 v Potštejně 4.června 1985
- T 478.4001 s hydromechanickým přenosem výkonu a motorem K12V220DR
- Mezi Bohousovou a Žamberkem 6.listopadu 1971 T478.1164 v čele R 216
- 754.081 vjíždí do Potštejna 24.května 1991
- V čele osobního vlaku zastavil v Lanšperku 10.prosince 1986 stroj T 478.3187
- T478.3186 po prvním desetiletí provozu 27.července 1984 v depu Letohrad
- Pod siluetou sýpky Nového dvora 31.března 1987 vyjíždí z Letohradu T478.3371
- V Častolovicích se v r.1983 zaleskla i T478.3231
- Královehradecká T478.3171 přijela do Letohradu 16.ledna 1984
- Ještě s parním vytápěním soupravy vjíždí 753.333 s Os5114 9.prosince 1991 do Litic
- Loko depo Hradec Králové zdraví vítězný únor.T679.1223 depo Letohrad 10.srpna 1985
- T679.1201 před odjezdem z Týniště nad Orlicí v r.1979
- V Lichkově T679.1186 přezdívaný díky tmavému nátěru mahagon
- S dlouhou řadou vozů sjíždí 22.března 1998 z Lichkova lokomotiva 781.225
- Lesním úsekem mezi Liticemi a Sopotnicí projíždí 19.dubna 1987 stroj T679 .1202
- Zánovní T 679.1073 zastavil v Těchoníně na jaře 1969
- Nový T 679.1197 na osmé koleji v Lichkově na jaře 1970
- V mrazivém lednovém dni roku 1982 postál v Liticích nad Orlicí stroj T679.1202
- Před kulatou remízou stojí T679.1073 počátek 70. let
- Setkání lokomotiv 781.075(ex.202) a 181.058 v Ústí nad Orlicí 18.dubna 1992
- E499.1035 rekonstruovaná v Letohradě zachycená 28.října 1987
- 27.července 1987 lokomotiva E499.0099 s odkloněným R522 v Týništi
- E 499.0013 Týniště nad Orlicí
- V Týništi nad Orlicí se 11.října 1985 objevila i atypická lokomotiva 121.085
- K provozu 80. let patřila v Ústí nad Orlicí i lokomotiva E499.1048 24.srpna 1984
- Na výjezd z depa čeká vůz M240.0065 v r.1982
- M 131.1354 v Dolní Lipce 1969
- Osobní vlak z Hanušovic přijíždí do Těchonína veden vozem M240.0 s M131.1
- Jedním z vozů které obdržely v r.1988 nový unifikovaný nátěr byl i 810.325
- M 131.1133 pod viaduktem v Kralíkách 1999
- Lokomotiva 781.197 opouští Letohrad s vlakem do Hanušovic, jaro 1989
- První elektrický vlak s lokomotivou E479.0038 po příjezdu do Letohradu 29.12.1982
- Vůz M131.101 v Dolní Lipce 12.září 1974
- T448.0959 u předvěsti do Doudleb - Leimer Jan
- U jezdového návěstidla do Doudleb
- 781.487-4,Mn 80023, 21.6.1994 u Bohousové
- 781487-4,Mn 80020, 21.6.1994, Litice n. O.